Met veel enthousiasme, passie voor muziek en een zwak voor sfeervolle omgevingen organiseert Stichting Musica concerten voor jou.

Stichting Musica is in 2007 begonnen als Stichting Paleisconcerten. Een stichting dat concerten organiseerde in de balzaal van Paleis ’t Loo. Een sfeervolle omgeving waar je niet elke dag zomaar komt.

In de loop der jaren is de wereld veranderd door onder andere nieuwe technologieën, de wetenschap ontwikkelt zich door, mensen veranderen, er ontstaan nieuwe muziekstromingen en locaties ondergaan verbouwingen.

Voor Stichting Paleisconcerten werd het tijd om mee te veranderen. Op zoek te gaan naar een andere naam, andere locaties en uitbreiding van muziekstromen.

En bij die veranderingen hoort ook een nieuwe naam:

Stichting Musica

Wat is gebleven
In al die veranderingen is altijd de drijfveer van de stichting hetzelfde gebleven:
Met elkaar op een toegankelijke manier muziek naar jou brengen door het organiseren van concerten in sfeervolle omgevingen. Omgevingen waar je niet elke dag zomaar komt.

Wat is veranderd
Naast de klassieke muziek concerten organiseren wij jazz concerten en concerten met wereldmuziek. Concerten met doorgewinterde artiesten en jong talent.

Ook is er een wisseling van omgeving waar de concerten gegeven worden. Momenteel organiseert Stichting Musica veel concerten bij Kasteel Cannenburch in Vaassen en in de Jachtlaankerk in Apeldoorn.

“Een concert georganiseerd door Stichting Musica is gegarandeerd een verrassend avondje uit.”